אנו נשלח לך דוא"ל לאיפוס הסיסמה שלך.

שימו לב! ביום חמישי 13.3 החנות תהיה סגורה. איסופים מהחנות יש לתאם היום

צרי קשר

הזמנות בפורים

אנו עושים את מירב המאמצים לספק את הזמנותיכם בהקדם האפשרי.
זמני אספקה:
3-5 ימי עסקים. ליישובים קטנים/מרוחקים זמן האספקה עשוי להתארך

החל מתאריך 7.3.25
לא נוכל התחייב על מועד האספקה לפורים 12.3
הזמנות דחופות רצוי לבצע באיסוף עצמי ולהגיע לאסוף מחולון בתיאום מראש. ניתן לאסוף מאצלנו 24/7
מבצעים הזמנה > ממתינים לקבל מייל שההזמנה מוכנה > מתקשרים לתאם איסוף > מגיעים לקחת.
הזמנות מוכנות בדר"כ תוך יום-יומיים.

ביום חמישי 13.3 לא יתקיים מענה טלפוני. ניתן לאסוף הזמנות ביום זה אך יש לתאם עד רביעי 12.3

לקבלת מענה מהיר - מומלץ לפנות אלינו טלפונית. בזמנים אלו, שירות הלקוחות עמוס במיוחד
ואנו עוסקים בעיקר בהכנת ההזמנות שלכם, לכן לא נוכל להתפנות למענה ברשתות החברתיות / במייל באופן מלא.
תודה על ההבנה.
פורים שמח :)

האם ניתן להגיע לחנות על מנת לרכוש מוצרים?

החנות שלנו אינטרנטית ואינה פתוחה לקהל, לכן יש לבצע הזמנה באתר. ניתן לבצע הזמנה באתר ולהגיע לאסוף מחולון בתיאום מראש.

כמה זמן לוקח להזמנה להגיע אלי וכמה זה עולה?

משלוח עם שליח: עד 5 ימי עסקים. משלוחים לאזור המרכז בדר"כ יגיעו קודם. משלוחים לישובים קטנים ו/או מרוחקים עד 7 ימי עסקים.
עלות: 35 ₪. חינם ברכישה מעל 499 ₪

איסוף עצמי: כ 2 ימי עסקים לאחר ביצוע ההזמנה ברגע שהזמנתכם תהיה מוכנה, תקבלו מייל עדכון ואז צרו עמנו קשר בטלפון 0737-284824 על מנת לתאם איסוף.
שימו לב! חשוב מאד לתאם איתנו מראש.
האיסוף מתבצע מחולון

במקרים דחופים אנא צרו עימנו קשר טלפוני ונשמח לסייע ככל יכולתנו.

שילמתי על הזמנה באתר ואח"כ נזכרתי שאני מעוניינת בעוד מוצרים. מה עושים?

במידה וההזמנה טרם יצאה מאצלנו, יש לבצע הזמנה נוספת ולבחור באפשרות "איסוף עצמי" .
בתיבת ההערות יש לציין את מספר ההזמנה הקודמת שלכם ולבקש לאחד בין השתיים.
בדרך זו, לא תחוייבו פעמים עבור דמי המשלוח.

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

החנות שלנו אינטרנטית וחשוב לנו שתראו את פרטי המוצר במלואם, לכן יש לבצע את ההזמנה באתר.
במידה ותצטרכו ליווי/עזרה, נשמח להדריך אתכם טלפונית.

האם ניתן להחליף מוצר שרכשתי?

•החלפה ניתן לבצע עד 14 יום מיום קבלת המוצרים.
•במידה והחלטתם להחליף את המוצר אנא צרו קשר איתנו קשר בטלפון 0737-284824
•מוצרים יוחלפו בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר ושהוא באריזתו המקורית.
•תוכלו להגיע אלינו ולבצע החלפה בתיאום מראש או לתאם איסוף ע"י שליח בתשלום נוסף.

האם ניתן לקבל החזר כספי על מוצר שרכשתי?

•במידה וברצונך להחזיר את הפריט ולקבל החזר כספי, עלייך לעדכן אותנו טלפונית מיד עם הגעת הפריט אלייך בטלפון 0737-284824
•החזר כספי יינתן בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר, ובאריזתו המקורית בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
•החזרת תכשיטים - עד 48 שעות ממועד קבלת המוצר. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפחית 5% מעלות התכשיטים בהתאם לחוק.
•לא ניתן להחזיר תחפושות ופאות. •ההחזר הכספי יבוצע עד 7 ימי עסקים מיום הגעת הפריט חזרה אלינו.

שימו לב, לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח.

כיצד ניתן לשלם באתר?

ניתן לשלם באתר באמצעות כל כרטיסי האשראי למעט דיינרס בתשלום מאובטח.

האם יש מכירה בסיטונאות/לבתי ספר/מוסדות?

כן, אנו משווקים את המוצרים גם במכירה סיטונאית וגם לבתי ספר.
לקבלת הצעת מחיר, אנא פנו אלינו למייל :sales@makemeup.coil בצירוף רשימת המוצרים,
או מלאו פרטים בדף ‘צור קשר’ ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.

האם ניתן להזמין מאפרות לאירועים?

בהחלט!
יש לנו צוות מאפרות מקצועי ומיומן בפריסה ארצית כל המאפרות עברו הכשרה ע"י שלי אגמי.
להזמנת מאפרת לציורי פנים / איפור אפקטים / מסיבת פול מון ועוד
אנא צרו עימנו קשר בטלפון 0737-284824 ,
או מלאו פרטים בדף ‘צור קשר’ ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.