MAKEmeUP
איפור ומה שקשור
» כניסה לחשבון הצטרפו אלינו Facebook הערוץ שלנו ביוטיוב אינסטגרם


איפור » כתבות איפור »

סיפור כיסוי

ב-30/10/2011 21:09 מאת צוות האתר


Go Beyond the Cover הוא שם הקמפיין של חברת האיפור המקצעי דרמבלנד.
מוצרי החברה מוכרים בעיקר בקרב האוכלוסיה המקצועית, מאפרים וכדו'
ובחברה החליטו להגביר את המודעות למוצרים וכך נולד הקמפיין.

פרסום גאוני, אני חייבת לציין , למוצר הזה שמעביר גם מסר חברתי לא מבוטל שמעודד את הצופים
שלא לשפוט על פי מראה חיצוני.

ידוע שקעקוע הוא ה"פגם" הכי עיקש להסתרה ומה יכול להדגים את יכולות הקונסילר של החברה
יותר מאשר הסתרת קעקוע?

כוכב הקמפיין הוא הדוגמן ריקו ג'נסט , המוכר לנו מהקליפ של של ליידי גאגא Born This Way
הבחור מקועקע מכף רגל ועד ראש כאשר בסרטון גופו הוסתר לחלוטין במוצרי החברה.
ההסתרה התבצעה ע"י שימוש בפריימר ולאחריו במייקאפ בעלת יכולת כיסוי מאד גבוהה

כדי להפיץ את המסר החברתי , יצרה החברה אתר שכולו עוסק בנושא.

את סרטון הקמפיין , ניתן לראות כאן


את מוצרי דרמבלנד ניתן להשיג בנקודות המכירה של וישי הממוקות בבתי מרקחת פרטיים.
שימו לב, לא כל המוצרים המוצגים בסרטון קיימים לרכישה בארץ.



 




אהבתם ?  שתפו !       Twitter Facebook Favorites MySpace Digg Delicious Google stumbleupon



כתבו תגובה






  

 

מייק מי אפ • מייקמיאפ • MAKE ME UP • nhhenhtp איפור כלות איפור לפורים איפור זוהר בחושך באולטרה